Onze klachtenafdeling doet er alles aan om je klacht op een goede manier op te lossen. Wij hebben daarom als doel om binnen 5 werkdagen terugkoppeling te geven op je klacht.
Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden met de oplossing die onze klantenafdeling je heeft aangeboden. Je kan dan een klacht indienen bij ons management.
• Geef aan wat de klacht is, wat de geboden oplossing is en waarom je niet tevreden bent met deze oplossing en welke oplossing je voorstelt.
• Stuur je brief aan:
HEM – Management klachtenbehandeling
John M. Keynesplein 12
1066 EP Amsterdam
• Als we je brief hebben ontvangen, nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op.
We lossen het probleem graag samen met jou op. Maar wil je een onafhankelijk advies, dan kun je je klacht of geschil ook voorleggen aan de geschillencommissie via de http://degeschillencommissie.nl
Wij analyseren alle klachten die bij ons binnenkomen zodat wij onze organisatie en processen kunnen verbeteren. Je klacht geeft ons op die manier een kans om onze diensten steeds verder te verbeteren.