Heb je een klacht?
Samen lossen we het op

Heb je een klacht?
Samen lossen we het op

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent en je een klacht hebt. Dat vinden we vervelend en nemen je klacht uiteraard heel serieus en nemen onze verantwoordelijkheid hiervoor. Wij horen graag van je en samen zoeken we een oplossing of we leggen je uit wat er precies is gebeurd.

Zo lossen we je klacht op

Meld je klacht bij ons

Onze klachtenafdeling doet er alles aan om je klacht op een goede manier op te lossen. Wij hebben daarom als doel om binnen 5 werkdagen terugkoppeling te geven op je klacht.

Niet tevreden met de oplossing?

Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden met de oplossing die onze klantenafdeling je heeft aangeboden. Je kan dan een klacht indienen bij ons management.

 

• Geef aan wat de klacht is, wat de geboden oplossing is en waarom je niet tevreden bent met deze oplossing en welke oplossing je voorstelt.

 

• Stuur je brief aan:
HEM – Management klachtenbehandeling
John M. Keynesplein 12
1066 EP Amsterdam

 

• Als we je brief hebben ontvangen, nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op.

Wil je een onafhankelijk advies?

We lossen het probleem graag samen met jou op. Maar wil je een onafhankelijk advies, dan kun je je klacht of geschil ook voorleggen aan de geschillencommissie via de http://degeschillencommissie.nl

Verbeteren van onze organisatie en processen

Wij analyseren alle klachten die bij ons binnenkomen zodat wij onze organisatie en processen kunnen verbeteren. Je klacht geeft ons op die manier een kans om onze diensten steeds verder te verbeteren.

Meld je klacht bij ons

Om je klacht op een goede en snelle manier af te handelen, vragen wij je het formulier zo volledig mogelijk in te vullen.