Energieleverancier HEM verbetert bereikbaarheid tijdens feest- en weekenddagen

Energieleverancier HEM zet tijdens de feest- en weekenddagen extra medewerkers in om bereikbaar te blijven. Dat is het gevolg van een groot aantal vragen naar aanleiding van nieuwsberichten over HEM.

Sinds 22 december jl. bellen en mailen veel klanten naar HEM. Dat is het gevolg van berichtgeving van de ACM en media over aanvullende voorschriften die de ACM aan HEM heeft opgelegd. Een reactie op die berichten heeft HEM al eerder op haar website geplaatst.

Omdat de wachttijden aan de telefoon in verband met de feestdagen erg kunnen oplopen, heeft HEM extra medewerkers ingezet. Deze medewerkers zijn tijdens de afgelopen feest- en weekenddagen hard bezig geweest met het beantwoorden van alle binnengekomen vragen. Inmiddels zijn al enkele honderden vragen van klanten succesvol beantwoord.

Ook in de komende dagen worden nog veel contactverzoeken per telefoon en per mail verwacht. Om die reden zullen de medewerkers ook gedurende de jaarwisseling doorwerken. HEM verwacht ook dat de verminderde bereikbaarheid in de tweede week van januari weer is opgelost. Klanten die graag met HEM in contact willen komen krijgen daarom het advies om niet te bellen, maar om hun vraag te mailen naar [email protected] of om het contactformulier op de website van HEM in te vullen.

Onder alle omstandigheden wenst HEM alle klanten en overige belangstellenden fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Belangrijk bericht:

ACM trekt vergunning energieleverancier HEM in

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft de vergunningen van energieleverancier HEM ingetrokken. Dit heeft gevolgen voor alle klanten van HEM. Lees meer over wat dit voor u betekent en de verdere stappen.