Het is een roerige tijd in de energiemarkt. De prijzen rijzen de pan uit en de overheid bemoeit zich met regulatie. De druk staat op de consument en daardoor is de relatie tussen leverancier en klant gespannen. Kleine ongenoegen, die er altijd zijn geweest en er ook altijd zullen zijn, groeien in rap tempo uit tot radicale beeldvorming. Wij betreuren dat de hele energiemarkt hier op dit moment last van heeft, vooral de welbekende grote energieleveranciers.
Ook wij hebben dit in levende lijve ondervonden met de berichtgeving rondom HEM. Op dit moment heeft de beeldvorming een negatieve lading. We willen graag het imago oppoetsen en bekend staan als de nuchtere Hollandse energieleverancier die er is voor de consument. We willen laten zien dat het niet alleen maar kommer en kwel is, maar juist positief in beeld komen.
Bovendien is het de tijd voor de prijsbewuste Nederlander om over te stappen (ondanks het energie plafond dat in januari wordt ingesteld). Hier kunnen we goed op inspelen. Wij laten media niet meer de spelregels bepalen, wij gaan het spel naar onszelf toe trekken.
De uitzending en publicatie geven vanzelfsprekend aanleiding om kritisch te blijven kijken naar verbeterpunten. We zullen ervan leren, zeker als het gaat om klachten van klanten. Zonder tevreden klanten hebben wij als organisatie immers geen bestaansrecht. Wij zijn dan ook dankbaar voor de ommekeer die we hebben gemaakt. Dit is alleen al te zien in bijvoorbeeld onze klant reviews.
HEM staat voor Hollandse Energie Maatschappij. Wij voorzien Nederlandse huishoudens en bedrijven van primaire energiebehoeften zoals gas, stroom en mobiliteit. Wij verbinden Nederland door onze Hollandse kijk op energie. Wij zijn eerlijk, open en transparant.
Wij realiseren ons dat wij in deze tijd voor grote uitdagingen staan, net als andere organisaties in onze branche. Graag leggen wij dan ook de focus op positiviteit. We willen bekend staan als de nuchtere Hollandse energieleverancier die er is voor de consument.
Met oog op de toekomst kijken wij naar wat we voor onze potentiële klanten kunnen betekenen. In januari wordt het energie plafond ingesteld. Wij spelen hierop in door een cashback actie op te zetten voor €250. Op deze manier kunnen wij de scherpste energieprijzen bieden. Ook bieden wij een eenjarig vast contract aan. Wij willen de prijsbewuste Nederlander graag aan boord hebben en maken overstappen gemakkelijk. Wij willen de media niet meer de overhand geven. Wij willen bewijzen dat wij een betrouwbare partner zijn voor onze klant. Nogmaals, wij hechten sterk aan een ethische en integere manier van samenwerken; eerlijk, open en transparant. Wij willen dat iedere Nederlander warm thuis komt.
Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor vragen en/of opmerkingen verwijzen we je graag door naar ons contactformulier. Ons team staat klaar om jou van dienst te zijn.
Alles is zo ingericht om jouw leven makkelijker te maken. Mocht je vragen hebben over het beleid of de strategie van HEM, een persvraag of wil je meer weten over HEM? Dan staat ons contact team voor je klaar.
Gelijk bellen naar onze klantenservice kan natuurlijk ook voor dringende vragen.
Ons kan je bereiken op:
020 – 225 99 34
Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 17.00 uur
Weekend: Gesloten