HEM in de media.

Inleiding

Het is een roerige tijd in de energiemarkt. De prijzen rijzen de pan uit en de overheid bemoeit zich met regulatie. De druk staat op de consument en daardoor is de relatie tussen leverancier en klant gespannen. Kleine ongenoegen, die er altijd zijn geweest en er ook altijd zullen zijn, groeien in rap tempo uit tot radicale beeldvorming. Wij betreuren dat de hele energiemarkt hier op dit moment last van heeft, vooral de welbekende grote energieleveranciers.

Ook wij hebben dit in levende lijve ondervonden met de berichtgeving rondom HEM. Op dit moment heeft de beeldvorming een negatieve lading. We willen graag het imago oppoetsen en bekend staan als de nuchtere Hollandse energieleverancier die er is voor de consument. We willen laten zien dat het niet alleen maar kommer en kwel is, maar juist positief in beeld komen.

Bovendien is het de tijd voor de prijsbewuste Nederlander om over te stappen (ondanks het energie plafond dat in januari wordt ingesteld). Hier kunnen we goed op inspelen. Wij laten media niet meer de spelregels bepalen, wij gaan het spel naar onszelf toe trekken.

De uitzending en publicatie geven vanzelfsprekend aanleiding om kritisch te blijven kijken naar verbeterpunten. We zullen ervan leren, zeker als het gaat om klachten van klanten. Zonder tevreden klanten hebben wij als organisatie immers geen bestaansrecht. Wij zijn dan ook dankbaar voor de ommekeer die we hebben gemaakt. Dit is alleen al te zien in bijvoorbeeld onze klant reviews.

Kyra Timmermans
Kyra Timmermans
Datum van ervaring: 15 december 2022
Lees verder
Vanmorgen contact gehad met Angelique van de klantenservice HEM. Snel opgenomen en netjes te woord gestaan. Ze heeft mij ook nog eens wat tips meegegeven voor het besparen van gasverbruik, omdat die van mij best wel hoog is. Ben ik je erg dankbaar voor Angelique!
Maurits Meyer
Maurits Meyer
Datum van ervaring: 15 december 2022
Lees verder
Mijn leverancier heeft mij uit levering geplaatst en ik had met spoed een nieuwe leverancier nodig. HEM heeft mij met spoed van gas en stroom voorzien EN mij een 1 jarig vast contract aangeboden. Duidelijke uitleg en snel gehandeld.
rene es
rene esDatum van ervaring: 29 november 2022
Lees verder
Trust

ik ben tevreden bij hem tuurlijk gaan...

ik ben tevreden bij hem tuurlijk gaan de prijzen omhoog dat is bij elke leverancier maar hem geeft nog wel een contrakt voor 1 jaar en ander levernaciers niet
Marten Hager
Marten HagerDatum van ervaring: 04 november 2022
Lees verder
Trust

Goed

Inmiddels afrekening uitbetaald gekregen. Heeft wel even geduurd. Was alleen nog in afwachting compensatievergoeding. Naar nu bleek dat de aanvraag daarvoor niet juist was verwerkt in de administratie. Met hulp van Romy is dit alsnog recht gezet. Reacties op e-mails momenteel supersnel is even anders geweest.
D.W.Hijkema-Swaak
D.W.Hijkema-SwaakDatum van ervaring: 04 november 2022
Lees verder
Trust

Ontwikkeling jong energie bedrijf

Ik was misschien een beetje voorbarig met de vele mails tav afhandeling jaarafrekeing en wat andere zaken aaan gaande termijnverhoging. Inmiddels is mijn jaarafrekening bijna afgehandeld. Hoop dat ondanks de negatieve geluiden van Radar, dit jonge bedrijf een kans krijgt om zich verder te ontwikkelen.
Vorige
Volgende

Over hem

HEM staat voor Hollandse Energie Maatschappij. Wij voorzien Nederlandse huishoudens en bedrijven van primaire energiebehoeften zoals gas, stroom en mobiliteit. Wij verbinden Nederland door onze Hollandse kijk op energie. Wij zijn eerlijk, open en transparant.

Wij realiseren ons dat wij in deze tijd voor grote uitdagingen staan, net als andere organisaties in onze branche. Graag leggen wij dan ook de focus op positiviteit. We willen bekend staan als de nuchtere Hollandse energieleverancier die er is voor de consument.

De toekomst

Met oog op de toekomst kijken wij naar wat we voor onze potentiële klanten kunnen betekenen. In januari wordt het energie plafond ingesteld. Wij spelen hierop in door een cashback actie op te zetten voor €250. Op deze manier kunnen wij de scherpste energieprijzen bieden. Ook bieden wij een eenjarig vast contract aan. Wij willen de prijsbewuste Nederlander graag aan boord hebben en maken overstappen gemakkelijk. Wij willen de media niet meer de overhand geven. Wij willen bewijzen dat wij een betrouwbare partner zijn voor onze klant. Nogmaals, wij hechten sterk aan een ethische en integere manier van samenwerken; eerlijk, open en transparant. Wij willen dat iedere Nederlander warm thuis komt.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor vragen en/of opmerkingen verwijzen we je graag door naar ons contactformulier. Ons team staat klaar om jou van dienst te zijn.

In een handomdraai de energie die bij jou past.

Wij streven om de beste energie voor elk Nederlands huishouden te kunnen aanbieden. Bepaal je persoonlijke aanbod met een paar simpele stappen.

Wij zijn er voor jou

Alles is zo ingericht om jouw leven makkelijker te maken. Mocht je vragen hebben over het beleid of de strategie van HEM, een persvraag of wil je meer weten over HEM? Dan staat ons contact team voor je klaar.

Gelijk bellen naar onze klantenservice kan natuurlijk ook voor dringende vragen.
Ons kan je bereiken op:

020 – 225 99 34
Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 17.00 uur
Weekend: Gesloten