Klacht doorgeven
Onze inzet voor uitstekende service is een dagelijkse prioriteit. Desondanks kan het voorkomen dat onze dienstverlening een keer niet aan jouw verwachtingen voldoet. Als dit het geval is, aarzel dan niet om het ons te laten weten. Jouw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons onze service te verbeteren.
Klachtenprocedure
Heb je een klacht? Aarzel niet om het ons te laten weten, we staan klaar om samen met jou een oplossing te vinden! Ons doel is om jou binnen 14 werkdagen te voorzien van een reactie. We analyseren alle ontvangen klachten om onze organisatie en processen te verbeteren. Jouw feedback biedt ons waardevolle kansen om onze diensten steeds verder te optimaliseren.
Hoe meer informatie je verstrekt, hoe beter.
We streven naar een grondige aanpak, daarom is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te verstrekken bij het indienen van jouw klacht. Op die manier kunnen we jouw klacht op een goede en snelle manier afhandelen. Jouw mening is van groot belang voor ons, en we stellen alles in het werk om jou een betere ervaring te bieden.